Petak Tengah

eTukar


Pemberitahuan


Permohonan Pertukaran Guru Antara Negeri, Antara Daerah dan Dalam Daerah bagi Pertukaran Jun 2010 untuk Guru DGA 29, DG41, DG32(KUP) dan DG44 (KUP) secara on-line bagi seluruh negara akan dibuka mulai 1 hingga 25 April 2010. Keputusan permohonan pertukaran Jun 2010 akan dikeluar mulai 28 Mei 2010
.


Jika masih menghadapi masalah untuk membuat permohonan e-GTukar, sila hubungi Jabatan Pelajaran Negeri masing-masing (dapatkan no. telefon di “Bantuan”)



Sekian dimaklumkan.

Sekolahku

Sabtu, 20 Februari 2010

UNIT PENTADBIRAN S.K.B.M.


 STRUKTUR ORGANISASI
 PENASIHAT
       EN. ZAKARIA HJ OMAR
  Guru Besar 
EN. MOHAMMAD B. LASSIM
GPK 1 - Pentadbiran
 
PN. HELMIZA BT MANSOR
SU PENTADBIRAN


MESYUARAT KAWATAN KUASA LINUS PERTAMA 2011







4 JAN 2011: Mesyuarat JK LINUS SKBM dijalankan. Mesyuarat dipengerusikan oleh Guru Besar En. Zakaria Hj Omar. Jawatankuasa terdiri Pn. Norra Ismail(SU),Guru TAHUN 1, Guru TAHUN 2 dan semua GPK SKBM.

BERTUGAS:Pungutan Yuran 2011

ISNIN 27-29 DISEMBER 2010:  Guru SKBM mula bertugas untuk menerima yuran persekolahan.

ORENTASI TAHUN 1
 

RABU 29 DISEMBER 2010: Murid TAHUN 1, SKBM, menjalani orentasi bersama penjaga dan guru kelas Pn Norra Ismail.  Seramai 41 orang murid mendaftar



ORENTASI MURID PRASEKOLAH SKBM
 RABU 29 DISEMBER: Seramai 25 orang murid mendaftar untuk kelas Pra SKBM hari ini





MESYUARAT PENGURUSAN SESI 2011




















KHAMIS 30 DISEMBER 2010 : Mesyuarat Pengurusan sesi 2011 telah dijalankan.Mesyuarat melibatkan Pengerusan, Pentadbiran, HEM dan Koku. Mesyuarat dipengerusikan oleh Guru Besar, En Zakaria Hj Omar


Majlis Solat Hajat dan Bacaan Yassin UPSR
JUMAAT 20 OGOS2010- Satu majlis sederhana telah dianjukan pagi ini.  Majlis turut dihadiri oleh Tn Pengerusi PIBG; En Mohamad Nur Yus Turut serta ibu bapa dan penjaga murid berkaitan.  Majlis bacaan yassin dan solat hajat di imamkan oleh Us. Mohd Shafi.






KECERIAN SEKOLAH

Unit Pentadbiran telah menjalankan aktiviti kecerian sekolah.  Kecerian melibatkan aktiviti mengecat beberapa bahagian dalam sekolah.





KELAS MALAM PIBG

SNIN 3 MEI - Kelas malam untuk Tahun 6 telah dijalankan.  Kelas berjalan pada setiap haro Isnin dan SelasaKelas ini dianjurkan oleh PIBG SKBM.  Semua murid Tahun 6 yang terlibat.  Mereka adalah calun UPSR 2010. Buat masa ini tenaga pengajar terdiri daripada guru-guru sekolah ini.  Menurut Pengerusi PIBG SKBM, En. Md Nor Yus, " PIBG dengan kerjasama pihak sekolah telah menganjurkan kelas ini.  Terima kasih kepada pihak pentadbir khasnya Guru Besar, Tn. Hj. Minhat Azam. Ini juga sebahagian daripada aktiviti kami".
Rozita Abd. Jalil, En. Razali, En. Borhan dan Cik Arni



SAMBUTAN HARI JADI PERDANA PPKI (|P)



KHAMIS 1JULAI- Assalamualaikum w.r.t dan salam sejahtera. Alhamdulillah dan tahniah diucapkan kepada bahagian pendidikan khas kerana berjasa melaksanakan program sambutan hari jadi perdana fasa 1.
Objektif program ini diadakan adalah untuk meningkatkan kualiti hidup anak-anak istimewa SKBM. Di samping itu, membolehkan warga sekolah mengenali dan menghayati pertumbuhan dan perkembangan anak-anak istimewa. Ia juga untuk menggalakkan kolaboratif secara berkumpulan di kalangan warga sekolah dan komuniti dalam mendidik anak-anak istimewa.    
Sekalung penghargaan diberikan kepada penyelaras PPKI Ibnu Sina kerana berjaya menganjurkan program tersebut dan tidak lupa juga kepada barisan pentadbiran SKBM, guru-guru, kakitangan sekolah, ibu bapa dan murid-murid yang menjayakan program ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 

blogger templates | Make Money Online